給你們

(中翻英)請英文or國貿高手幫忙~國外信件~

煩請各位高手大大幫忙~~謝謝!

(請勿用翻譯軟體!

)內容:1.我有幫你再確認過了

但目前本地的DHL還是沒收到你們任何的消息

我也有請他們幫忙留意這部份

一有消息就立刻出貨給我們。

所以也請你再跟催一下你們那邊的DHL!

2.我剛剛才收到這批貨

待我們RD檢查過後

最快下禮拜一回覆消息給你們!

3.我目前還是沒收到這批貨!

以上

麻煩各位高手了

謝謝!


1.我有幫你再確認過了

但目前本地的DHL還是沒收到你們任何的消息

I have checked again for you

but my local DHL has still not received any progress from your side.我也有請他們幫忙留意這部份

一有消息就立刻出貨給我們。

I have asked them to help and keep an eye on that shipping

and they will forward the cargo to us immediately after any update.所以也請你再跟催一下你們那邊的DHL!

So please check with your local DHL too

to avoid any delay.2.我剛剛才收到這批貨

待我們RD檢查過後

I have just received this shipment of goods

awaiting for our RD inspection.最快下禮拜一回覆消息給你們!

I will reply to you the results as early as next Monday.3.我目前還是沒收到這批貨!

I have still not received this shipment of goods at the moment.
1. I have the gang you to confirm again

but present local DHL or hasnot received you any news

I am also invited they to help to payattention this part

as soon as has the news immediately to producegoods for us. Therefore also asks you with to urge your that sideagain DHL! 2. I just only then received this 批貨

after waited ourRD to inspect

a quickest next week reply news will give you! ! 3. Ior have not at present received this 批貨!好ㄌ

dhl國際快遞,dhl廣告歌,dhl廣告,dhl快遞,dhl工作,dhl台灣,dhl電話,dhl運費,dhl 薪水,dhl客服電話DHL,高手,消息,中翻英,英文,國貿,I have asked,next,immediately,給你們

句子|語法|詞性|命令句|演說技巧|意思|祈使句|口語|中翻英|發音|單字|會話|英翻中|分詞|學英文|文章|英文諺語|翻譯|怎麼唸|解釋|語言學|練習|翻譯機|演講稿|怎麼學|補習|專有名詞|用語|片語|文法|提升|名詞|英文寫作|自我介紹|動詞|

給你們
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1608091805120如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    qaz1014067 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()